بلاگ

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهر کرد در پی شهادت دانشمند هسته ای

توسط صفحه اصلی, واحد سیاسیدر نوامبر 30, 2020

… تُسِرُّونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَأَنَا أَعْلَمُ بِمَآ أَخْفَيْتُمْ وَمَآ أَعْلَنْتُمْ وَمَنْ يَفْعَلْهُ مِنْكُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَوَآءَ السَّبِيلِ

إِنْ يَثْقَفُوكُمْ يَكُونُوا لَكُمْ أَعْدَآءً وَيَبْسُطُوٓا إِلَيْكُمْ أَيْدِيَهُمْ وَأَلْسِنَتَهُمْ بِالسُّوٓءِ وَوَدُّوا لَوْ تَكْفُرُونَ
ترور دانشمند برجسته هسته ای کشور اقای محسن فخری زاده که

سالهاست صهیونیستها به عنوان پدر صنعت هسته‌ای ایران از ایشان یاد می کنند در حالی اتفاق افتاد که پایبندی ما به برجام و پروژه تنش زدایی در دستور کار قرار داشت.
اما آنچه مسلم است این است که این شیوه غیر اصولی تعامل با دنیا و مماشات با دشمن نه تنها باعث تنش زدایی نشده است بلکه دشمن راشقی تر و خونخوار تر کرده است وقتی شما بعد از ترور سردار شهید سلیمانی به دشمن اعلام می کنید هنوز راه مذاکره بسته نشده است و پس از اعلام نتایج انتخابات آمریکا پی در پی پیام بازگشت به میز مذاکره را به دشمنان مخابره می کنید .دشمنان قسم خورده ملت را به این اطمینان می رسانید که هیچ واکنشی در قبال اقدامات جنایتکارانه دریافت نمی‌کند . اکنون نیز با مطرح کردن موضوع تله تنش پیغام بعدی را به جنایتکاران می دهید اما واقعا ترور دانشمند هسته ای کشور در پایتخت کشور یک تله است اگر برداشت غلط شما از این تله ها نبودامروز شاید حاج قاسم را در کنار خود می دیدیم ایا وقت ان نرسیده تا این پرده های غفلت را کنار بزنید و بپذیرید که این هزینه های سنگین دستاورد یک تفکر غلط برای احیای یک توافق مرده است.
ایا رهبر انقلاب نفرمودند پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن در دستور کار قرار گیرد . این موضوع بر کسی پوشیده نیست که این جنایات محصول پخت و پز سازمان‌های بین‌المللی و جاسوسانی است که به واسطه توافق خسارت بار برجام وارد کشور شده اند.
توافقی که قرار بود هم چرخ اقتصاد را بچرخاند و هم چرخ سانتریفیوژ ها را.اما گویی این توافق فقط برای ما بازدارندگی دارد نه برای دشمنان .
توافقی که بعد از خروج امریکا از برجام باید ان را اتش می زدیم .
به نظر میرسد اکنون وقت آن رسیده است که دولت محترم زبان تعامل با دنیا را تغییر داده و در اولین گام نسبت به اخراج بازرسان آژانس و خروج از پروتکل الحاقی اقدام کند.